FAQ – Veel gestelde vragen en informatie

Als ik vandaag bestel, wanneer wordt het product geleverd?
Producten worden verzonden nadat het bedrag op de bankrekening is bijgeschreven. Nadat het bedrag is bijgeschreven wordt de bestelling klaar gemaakt en aan DPD aangeboden. Houdt er rekening mee dat aanbieden aan DPD niet elke dag mogelijk is.

Hoe kan ik bestellen?
Bij voorkeur via de web-winkel. Wanneer het voor u prettiger is kunt u het ook telefonisch doorgeven.

Betalen

Welke betalingsmethoden zijn er?
– contant bij aflevering (U kunt bij ons niet via PIN of vergelijkbaar systeem betalen)
– vooruitbetaling via directe bankoverschrijving of via de betalingsmethode Pay-pal en I-Deal.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Volgens de wet is bepaald dat prijzen voor levering aan particulieren altijd inclusief BTW worden vermeld. Het BTW tarief is sinds 1 oktober 2012 verhoogd naar 19% naar 21%.

De (betalings)gegevens:

Kip als huisdier Weert is een onderdeel van Mts Wijen

Mts Wijen
Laarderweg 70
6003NL Weert

Tel: Mira 0616730910
Fax 0495533995
E-mail info@kip-als-huisdier-weert.nl
www.kip-als-huisdier-weert.nl
www.kipalshuisdierweert.nl

Rekening nummer: 459930591
IBAN: NL77ABNA0459930591
BIC: ABNANL2A
Bank: ABN AMRO Bank

KVK 14112384

BTW NL802763686B01

Bezorging

Worden er apart transportkosten in rekening gebracht?
JA, bezorgkosten worden berekend bij het afrekenen. DPD is de koeriersdienst waar wij mee werken. Levende dieren worden NIET verzonden.

Leveren jullie door heel Nederland?

Ja, producten worden verzonden door heel Nederland en Belgiƫ.

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

U wordt door DPD op de hoogte gebracht met de status van uw bestelling. Afhankelijk van uw keuze wordt deze dan aangeboden bij u thuis of kunt u het ophalen bij een DPD shop in uw buurt.

Afhalen

Is het ook mogelijk om mijn bestelling zelf af te halen?

JA dit kan . Afhalen wel alleen na telefonische afspraak met Mira 0616730910

Retourmogelijkheden

Kan ik een artikel dat reeds is aangeschaft retourneren?
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retour zenden in oorspronkelijke en onbeschadigde staat. Kosten voor verzending of ophalen komen voor uw eigen rekening. Het retoursbedrag wordt 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending op de door u aangegeven rekening teruggestort. Of u krijgt het contant terug op het moment dat u het zelf komt brengen. Levende have kan niet retour, dit heeft te maken met veterinaire omstandigheden.

Administratieve vragen

Wat is de betalingstermijn bij vooruitbetaling?
Indien wij binnen 14 dagen na verzending factuur via de mail de betaling niet ontvangen hebben vervalt de bestelling.

Ik heb een vraag over de factuur, wie moet ik aanspreken?
U kunt naar info@kip-als-huisdier-weert.nl mailen of het nummer 06-16730861 (Pierre) bellen.

Ik ben niet geheel tevreden en heb een klacht, waar kan ik terecht?
U kunt uw klacht mailen naar info@kip-als-huisdier-weert.nl of bellen met Mira 06-16730910. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht zo goed mogelijk naar ons beiden tevredenheid op te lossen.

Zijn mijn gegevens veilig wanneer ik deze aan u verstrek?
Ja. Uw gegevens zullen nooit gedeeld worden met andere bedrijven. Uw gegevens worden uitsluitend binnen ons bedrijf gebruikt. Wij maken totaal geen gebruik van partnermail o.i.d. Uw e-mail of adres gegevens worden NOOIT door ons met derden gedeeld.

Staan de prijzen vast gedurende het jaar?
Nee, omdat wij proberen de prijzen zo laag mogelijk te houden wordt de prijs wekelijks gecontroleerd en eventueel aangepast. Dit is afhankelijk van onze leveranciers. Zij werken met week/maandprijzen.

Garantie
Op producten (met uitzondering van voer en levende dieren) geldt een garantie termijn. Dit verschilt per product. Verzendkosten vallen niet onder garantie en dienen door de klant betaald te worden.